emiibus

Direktlänk till inlägg 2 december 2011

Tar helg..!

Av Emelie Andersson - 2 december 2011 12:20

NU tar man äntligen helg efter skol och praktik! Praktiken var frukosten, från 5.30-11.00 så det har varit både segt och roligt!   Idag blir det att hänga i Lund heela kvällen på Comung, hoppas det e ngn rolig som jobbar idag.... xD
I helgen, ja vad ska jag göra, det blir nog inte träning men kanske sovträning, ska fan sova ut hela helgen hade jag tänkt! xD Hoppas alla får en trevlig helg! :))
Puss   
(Tyvärr ingen bild idag) :(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Andersson - 18 mars 2012 17:12


   Tja tja regenet faller ^^Idag e det en helt vanlig söndag med regn... sköönt att vara inne och bara chilla då ;)Idag firar man Therese (min syrra), mormor, moster, farmor och lille hunden Xie e här och som vanligt kan inte min hund Nelli kma övere...

Av Emelie Andersson - 11 mars 2012 17:49

Idag e det en helt vanlig tråkig Söndag... fast ioförsig har jag träffat lille hunden Xie som alltid e en sprallig buse ;)  Sen var jag och mamma på Nova och det blev lite köp från KICKS idag   Vax, nagelfil och spraydeoderant (stavning?) Jag e helt ...

Av Emelie Andersson - 11 mars 2012 11:00

Nytt år, nya förhoppningar och nya blogginlägg! ;)  Jag vet, jag vet, jag har inte bloggat sen förra året men det e så att min blogg har varit helt konstig. har inte kunnat logga in eller ngt det e drf!!! -.-   Men nu e jag tillbaks igen   Igår vare ...

Av Emelie Andersson - 28 december 2011 13:37

Hej bloggen det var lääängesedan men det har hänt en jävla massa skit det e drf som jag inte velat blogga! xDJulafton var OK fick fina och bra presenter    Snart nyår då blire att vara med några kompisar o bara chilla o äta o göra drinkar! :) Snart e...

Av Emelie Andersson - 14 december 2011 11:32


                               MIN EFTERLÄNGTADE blogg! :) <3Har inte kunnat blogga så mkt, har varit rätts så upptagen och nu e man sjuk men börjar tillfriskna iaf :)Imorn blire upp 04.15 för att ta sej till praktiken som börjar redaaaannnn 05.30...

Presentation


Jag är en tjej på 17 år från Skåne! Mer kan ni läsa om mig!;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards