emiibus

Direktlänk till inlägg 20 november 2011

Söndag!

Av Emelie Andersson - 20 november 2011 14:55

Söndag idag ja! Den tråkigaste dagen på veckan oftast hehe. Idag blir det bara att ta de lugnt, jag drogar ner mej med Harry Potter filmerna men jag ser inte dem iordning men det gör inget jag kan typ alla utantill ändå  
Inga läxor till nästa vecka, elr ja två men dem kan jag göra när veckan börjar istället, på söndagar ska man vila för att ladda upp inför en ny vecka... xD  Nästa vecka blir hektisk för mej liksom hehe ska både gå i skolan och så ska jag jobba men det e kul att jobba på Scandic i Lund så inte mej emot..   
Inget mer True Talent nu på Söndagar, nu får man väl se på de andra programmet som börjar, hoppas det e ngt värt att kolla på bara xD 
Hoppas alla haft en bra helg det har jag iaf :) <3



Jag på klassfotot! :P



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Andersson - 18 mars 2012 17:12


   Tja tja regenet faller ^^Idag e det en helt vanlig söndag med regn... sköönt att vara inne och bara chilla då ;)Idag firar man Therese (min syrra), mormor, moster, farmor och lille hunden Xie e här och som vanligt kan inte min hund Nelli kma övere...

Av Emelie Andersson - 11 mars 2012 17:49

Idag e det en helt vanlig tråkig Söndag... fast ioförsig har jag träffat lille hunden Xie som alltid e en sprallig buse ;)  Sen var jag och mamma på Nova och det blev lite köp från KICKS idag   Vax, nagelfil och spraydeoderant (stavning?) Jag e helt ...

Av Emelie Andersson - 11 mars 2012 11:00

Nytt år, nya förhoppningar och nya blogginlägg! ;)  Jag vet, jag vet, jag har inte bloggat sen förra året men det e så att min blogg har varit helt konstig. har inte kunnat logga in eller ngt det e drf!!! -.-   Men nu e jag tillbaks igen   Igår vare ...

Av Emelie Andersson - 28 december 2011 13:37

Hej bloggen det var lääängesedan men det har hänt en jävla massa skit det e drf som jag inte velat blogga! xDJulafton var OK fick fina och bra presenter    Snart nyår då blire att vara med några kompisar o bara chilla o äta o göra drinkar! :) Snart e...

Av Emelie Andersson - 14 december 2011 11:32


                               MIN EFTERLÄNGTADE blogg! :) <3Har inte kunnat blogga så mkt, har varit rätts så upptagen och nu e man sjuk men börjar tillfriskna iaf :)Imorn blire upp 04.15 för att ta sej till praktiken som börjar redaaaannnn 05.30...

Ovido - Quiz & Flashcards