emiibus

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Emelie Andersson - 11 mars 2012 17:49

Idag e det en helt vanlig tråkig Söndag... fast ioförsig har jag träffat lille hunden Xie som alltid e en sprallig buse ;)  Sen var jag och mamma på Nova och det blev lite köp från KICKS idag   
Vax, nagelfil och spraydeoderant (stavning?) Jag e helt nöjd med dem inköpen! xD
Har också gjort lite Danny/EMD pyssel, har satt in lite plancher i olika fotoramar (fotoramarna e riktigt värdefulla och minnesvärda för mej, för dem har tillhört men farfar) och nu har dem kommit till använding äntligen    Otroligt nöjd, nu ska man bara veta vart man ska placera ut dem ^^

Ja, ha en härlig fortsatt Söndag alla. Bjuder på två bilder :) <3

   

Av Emelie Andersson - 11 mars 2012 11:00

Nytt år, nya förhoppningar och nya blogginlägg! ;) 
Jag vet, jag vet, jag har inte bloggat sen förra året men det e så att min blogg har varit helt konstig. har inte kunnat logga in eller ngt det e drf!!! -.-   Men nu e jag tillbaks igen   

Igår vare Melodifestivals finalen och ja Loreen var helt OKEJ! Men Danny förtjänade egentligen att vinna, hans sång och uppträdande va fett mkt bättre än vad Loreens va! Detta e andra gången Danny kmr tvåa, varför fick han inte komma 1:a detta året!? Han skulle verkligen platsa i Eurovision pågrund av att han e en stor kändis i många andra länder. Men han e en stolt och värdig vinnare för mig iaf :)   

You are AMAZING Danny <33

Det var allt för mej idag... bjuder på ett klipp på Dannys coola uppträdande från FINALEN :) <3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 17 år från Skåne! Mer kan ni läsa om mig!;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards