emiibus

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Emelie Andersson - 17 november 2011 11:40

Som ni ser så e jag ny på den här hemsidan. Jag har alltid velat skaffa en blogg men det har aldrig blivit av men nu hare det!    Jag kommer blogga om lite allt möjligt det kommer ni märka som läser min blogg, jag hoppas det e många som kmr göra det! Jag har redan presenterat mej lite på bloggen men vill ni veta mera så e det bara att langa hit en fråga på bloggen elr en kommentar så ska jag försöla svara på den.   

Lite annat nu! Jag fick mina skolfoto igår och som vanligt blev man inte bra -.-
Men klassfotot blev faktiskt bra, min klass e bäst så enkelt e de!   
Idag ska jag jobba på Scandic Star hotell för tredje gången, jag är just nu i konferensavdelningen där jag trivs riktigt bra & det finns alltid många roliga saker att göra, tiden liksom flyger iväg när man jobbar där ;)
Idag jobbar jag från 14.30-19.00 och imorn 07.00-13.00 jag gillar dem tiderna. Förutom att man måste gå upp 5 på morgonen en fredag det e lite tufft -.- xD

Här bjuder jag på mitt skolfoto :)

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards