emiibus

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Emelie Andersson - 21 november 2011 18:38

Som ni ser så har jag en ny header, blev liksom trött på den gamla^^   
Headerns olika bilder betyder olika, den med att kärlek gör ont, det gör den liksom för mej det e drf som jag har med den    Sen är där ett skolfoto som ni säkert vet vilket det e haha xD
Danny bilden  e när jag får en UNDERBAR kram av honom, hans kramar e så jäkla underbara så   
Sen bilden där det står Love You på min hand e tillägnat till att kärlek gör ont <3 :(

Ajja här e ett videoklipp som jag älskar, älskar låten <3

Av Emelie Andersson - 21 november 2011 11:00

Hej hej bloggen! Inga lektioner förrän 11.45 sen har man bara 2 lektioner ;)
Sen hem, chilla lite sen träning ikväll, det blir min syrras medelpass. Denna vecka blir jue som sagt hektisk, mkt skola och mkt jobb xD
Jag får nog också sätta igång med att göra lite julkort om jag ska hinna klart innan jul.....  
Det blev ett litet inlägg, hejdå bloggen <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards